Dag 18 av min 30 day challenge är nu avklarad. Nu börjar det kännas i magen. Måste ändå säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Det är inte förrän nu när jag kört 70 sit ups två dagar i rad som jag känner att magen börjar gnälla lite grann. DET är jag ändå stolt över, och det betyder att de månaderna jag kört på gymmet har gett resultat. Än så länge har jag inga problem med armhävningarna men det lär vara det som ger upp härnäst. Mina ben har alltid varit min stolthet och det som jag kunnat puschat mig själv på mest så de kommer troligen hålla hela utmaningen. 
 
Vad som är det allra roligaste är att jag märkt nu efter dessa knappt tre veckorna att benen fått ett riktigt uppsving av dessa enkla övningar utan vikt dessutom. Funderar därför lite smått på om man ska köra denna en gång till sedan fast med vikter. Visserligen pratar vi tre månader framåt nu - eftersom jag fixat ytterliagre tre andra utmaningar som är mer punktinriktade än den jag kör just nu - så känns lite som att gå händelsena i förväg. Just nu är det roligt och just nu vill jag fortsätta, vi får se hur länge det håller i sig. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej