Vilken superhelg det varit. Fredagen bjöd på en rejäls fredagsfeeling som avslutades på bästa sätt. För första gången på länge befann jag mig på kontoret på en fredag när jag kommit hem blev det kladdkakebakning och the walking dead. På kvällen åkte jag till Danne och Inna för lite bebisgos innan jag begav till Eduard där vi äntligen efter mycket om och men hittade ps4 spel att slå till på.

På lördagen blev det ytterligare bak och the walking dead. Middag blev det på Gorans och planka var det självklara valet. Fick mig även lite mer bebisgos och på tok för mycket vin men det absolut trevligt och mysigt. De är det alltid med familjen men denna gång var det lite extra trevligt.

Söndagen bestod av städning och sims innan jag hämtade upp Anton. Vi hade planerat in en spelkväll då jag efter mycket om och men äntligen skulle få spela Horizon zero dawn. Var lite orolig över att mina förväntningar skulle vara för höga men fy tusan vad roligt det var! När jag väl kommit hem och slagit mig till ro kände jag den enorma lusten att åka tillbaka till Anton och bryta mig in hos honom för att spela hela natten. Det var verkligen superkul den lilla biten vi kom.

Sitter nu på jobbet med en fullspäckad vecka framför mig. Kalendern är nästan full måndag – onsdag. På torsdag är det rätt så lugnt under arbetstid men på kvällen är det decemberfest på Inera och på fredag är det hemmajobb inplanerat. Sedan är det helg och vips sitter man här igen på måndagen, ännu närmare jul. Herregud, tänk att det redan är december.
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej