Det är vid stunder som dessa jag önskar att jag kunde ringa dig. Jag önskar att jag kunde ringa dig och berätta hur förjävligt livet är, hur orättvist det är, hur tufft det är. Berätta hur många idioter det finns och hur de beter sig. Det är vid stunder som dessa jag önskar att jag kunde ringa dig, höra din röst, få ett råd eller bara känna ditt stöd. Den där känslan av att vad som än händer så kommer du alltid finnas där för mig vid min sida och stötta mig ... ja, vad som helst förutom det som faktiskt hände. Livet är så jäkla surt ibland, så förjävligt ... men det vet du redan om. Det är vid stunder som dessa, som jag verkligen önskar att jag kunde få uppleva dig en gång till. Hur själviskt det än må vara så är det just nu jag behöver dig som mest. När jag är villrådig och behöver få höra, att livet suger ibland men jag är perfekt precis som jag är. 

Kommentera

Publiceras ej