Har haft en helmysig helg med mysiga människor. Började med en oändligt lång fredag på jobbet, som tur var kunde jag flexa ut redan vid 14:30, men då kändes klockan mer som 17:00. Kom hem och hann inte bara träffa Lena utan även rädda henne från vår knepiga parkeringsplats.

På kvällen skulle jag och Cindy påbörja vårt senaste projekt som inte gick så bra som jag var inställd på, men roligt var det iaf. Lördagen och söndagen spenderades först med lite sprint och sedan med Eduard, vi hade en jättemysig helg utan några speciella äventyr. Sedan han skaffade Wii U har vi blivit som uppslukade av Mario Party. Tiden bara springer iväg när vi sysselsätter oss med det, och inte blir man trött på det heller. Hur har man överlevt utan det tidigare? Även söndagen kändes lång, men på ett positivt vis. Var hos Eduard länge innan jag åkte hem för att laga middagen och sedan hade man hela kvällen för sig själv och sin produktivitet. Och de är väl just det ordet som denna helg så bra, fullkomligt älskar det ordet – PRODUKTIV.

När jag tittar på mitt schema för denna vecka är jag mycket osäker på om det kommer bli en produktiv eller improduktiv vecka på jobbet. Har en massa möten, utbildningar och (visserligen) tester inbokade, och så ska man hinna skriva manualer däremellan någonstans. Nåväl, den som lever får väl se. 

//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej