Den här semestern rivstartade med träning och hälsa tema. I torsdagkväll hoppade jag på löpbandet och körde första löppasset på länge, hoppade även upp igår och körde ett något lättare pass. Idag blev det ett kettelbellpass under förmiddagen. Kändes riktigt skönt, träningen är något som bortprioriterats den senaste tiden vilket gett mig dåligt samvete samt ett rejält tomrum. Men efter de båda löpturerna och kettlebellen känner jag mig riktigt stolt och piggare i hela kroppen. En alldeles underbar känsla som jag verkligen gillar och borde unna mig oftare. 
 
 
 De sista veckorna innan min semester blev det en massa hemmajobb för min del, det innebar ett oändligt vankande hemma i väntan på supportfrågor och en enorm rastlöshet. Rastlösheten är den största fienden när det gäller sötsaker, till min stora besvikelse blev det cola lite då och då på vardagarna och jag fasade för hur det skulle bli när semestern väl startade. Men denna vecka har jag faktiskt varit duktig, inte en enda cola under vardagarna. Dessutom var det inte speciellt svårt att motstå frestelsen, är så oerhört stolt över mig att jag faktiskt lyckades skärpa till mig med både colan och träningen under den tiden jag trodde jag skulle bli som minst duktig och bry mig minst om sånt. Känner mig så redo för tjejkvällen idag hos Johanna. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej