Idag har det varit en sån där dag som jag bara älskar. Har hunnit med en massa saker och det allra bästa är att man haft den där typiska fredags känslan i kroppen. Ibland tror jag nästan att det är därför fredagar generellt känns så produktiva och härliga för min dag. Idag har jag jobbat och bockat av en massa småsaker, har städa Eduards lägenhet, har handlat, skämt bort min lilla brorsdotter, tittat klart på Bloodline och nu snart ska jag och Eduard till Svenska hamburgerköket. ÄNTLIGEN! Har länge längtat till när vi skulle åka dit medan han varit där ett antal gånger efter sin klättring - dumma klättring - men nu är det dags. 
 
Vaknade upp med en träningsvärk som snabbt översköljdes av den bekanta smärtan i ländryggen. Gjorde en sökning på google som snabbt ledde in mig på 1177 - pinsamt att jag inte gick in där från början med tanke på mitt jobb - läste då att receptfria smärttabletter var att rekomendera. Gick emot mina vanliga principer och i nafs var både den smärtan och träningsvärken borta. Helt fantastiskt att missa smärtan, mindre fantastiskt att inte känna träningsvärken ... men man kan inte få allt här i livet. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej