Imorse vaknade jag och klev utan några större problem, det brukar indikera att jag sovit alldeles för lite och gå på lånad energi. Däremot väljer jag att tro på något helt annat fram tills motsatsen bevisats. I helgen tröttnade jag på de där extra kilot/kilon jag lade på mig under sommaren, så bestämde mig för att köra tufft. Måndagen kickar igång med CX efter jobbet, fortsätter med CX imorgon innan jobbet och sedan bodypump i vanlig ordning på torsdag. Nästa vecka går min nuvarande 30 day challange ut, så passade på att skriva upp en extra dag åt mig själv. Kettlebell med den tyngre, enbart för att testa och se hur mycket starkare man blivit. Sedan ska jag prova på ett spiningpass på onsdagen. Okej, nästa veckas träning är inte så välplanerad ännu men jag hoppas att jag ska finna inspirationen efter denna vecka. 
 
Så med andra ord hoppas jag att denna morgons problemfria uppvaknande beror på träningsmotivationen. Antingen det eller så sov jag riktigt gött till regnet utanför. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej