Imorse hade jag verkligen ingen lust att kliva upp, kände i hela kroppen hur den bara ville somna om och ge mig några fler timmars sömn. Hade så fruktansvärt svårt att somna igår, skyller det på att jag sov länge på morgonen och att jag spenderade i princip hela dagen framför datorn och sims. 
 
Dagens mest irriterande ögonblick var när jag väl anlände till jobbet och insåg att jag glömt mitt headset hemma. Besvikelsen var stor. Fattade mig dock snabbt när jag kom på dne briljanta idén att låna en av kollegornas gammelmodig headset som legat i min låda sedan jag började här. Visserligen hade det legat i min låda från att jag började här till och med i torsdags eftersom det sista jag gjorde innan jag lämnade jobbet var att föra över allt hennes till hennes nya skåp, givietvis utan hennes vetskap. Ganska komiskt att det första jag sedan gör på måndag är att återkalla en av de sakerna. 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej