Hej mina läsare, har ni saknat mig? Det har ju gått hela 4 dagar sedan mitt senaste inlägg. Jag har överlevt en förkylning men den var riktigt klängig. Det är inte förrän idag som jag vaknat upp utan en snuva. Dagarna har inte spenderats åt sims, loggade in på Origin igår för att uppdatera det och se om det fanns något gratisspel, visade sig då att jag inte spelat sims på en hel vecka. Lite stolt blev jag misann då. Nä, min tid har istället gått åt till gamla Robinsin avsnitt. Till min stora försräckelse får jag nu inte tag på några kompletta säsonger, förutom den första. Vad som är ännu värre är att jag fortafarnde inte tillfredsställt mitt behov av Leif eftersom de säsonger han är med mest i finns inte tillgängliga på Youtube. Förutom Robinson har jag också broderat en hel del, blivt mer och mer förälskad i min skapelse, och så har jag kollat på GW's mord. Det är min senaste vecka i ett svep.
 
Imorse vaknade jag upp till ett rejält bakslag. Det var betydligt mörkare imorse när jag vaknade än vad det var förra veckan vid samma tid. Med en något för kort nattsömn kravlade jag mig upp för att komma till parkeringen och behövde backa in och ut tre gånger innan jag till slut blev nöjd, sedan krånglade biljettautomaten. Det enda som hittills varit bra med denna morgon är att Cindy inte orkade med måndagsstressen så vi fick sällskap på tåget. Nu har jag de sista tuggorna kvar av frukosten innan jag ska ta tag i veckans alla arbetsuppgifter. Fasar nästan lite grann när jag påminns om vad jag planerade förra veckan. 
//Yennjaxl 

Kommentera

Publiceras ej