Istället för att befinna mig på ett CX-pass nu och kicka igång tisdagen sitter jag i vanligt ordning vid mitt skrivbord på kontoret med min macka och lyssnar på tv4 nyhetsmorgon. Varför blev det så, jag som var så taggad? Svaret är mycket enkelt. Direkt efter gårdagens CX kände jag av den välbekanta smärtan i ryggen, eftersom den vanligtvis kommer dagen efter eller åtminstone timmar senare förstod jag direkt att det skulle vara rent utsagt korkat att träna igen på morgonkvisten. Ännu mer korkat kändes det när inte ens en ipren hjälpte denna gång och jag hade en hållning som en gammal tant under kvällen.
 
Denna arbetsvecka kommer nog gå fort. Gårdagen gick väldigt fort enligt mig, detta trots att jag vaknade imorse med den jobbiga känslan "det är bara tisdag", skyller det dock på en öm rygg och att jag har två jobbiga dagar framför mig. Imorgon är det utbildning - utbildning som jag ska hålla - och på torsdag är det webbinarium då precis allt kan gå fel och sedan vaknar folk till liv med återkopplingsforumlären. Ser framemot när den nya kollegan anländer och kan ta över hanterande av nätverksgruppen från mig.
 
Blev något besviken igår när jag inte hann låsa upp prestationen på The sims, fast när jag tänker efter var det ingen större chock. Det blev inte så mycket tid för spel igår när jag väl kommit hem och gjort klart allt annat. Får se hur länge det räcker ikväll. Ska nog röra mig lite tidigare hem idag. Har ju en massa flex att plocka ut innan verksamhetsövergången också.
//Yennjaxl  

Kommentera

Publiceras ej