När jag stod i duschen började jag tänka på mina simmar igen och tanken slog mig att jag kanske skulle börja spela igen. Självfallet föll den första tanken på att man i så fall skulle fortsätta med Leonora, min vampyrsim. Jag har en lååååång historia uttänkt i mitt huvud för den simmen och det bästa av allt med henne är att man inte behöver stressa igenom saker och ting. Sedan slogs jag av tanken att man kanske skulle spela med hennes moster Rosalee istället så inte hon bli bortglömd. För Rosalee har jag också en del uttänkt men inte i närheten av så detaljerat eller mycket som för Leonora. Jag började sedan tänka på min vanliga simstaktik, en familj får endast barn, föräldrarna dör och jag spelar sedan vidar emedd barnet som i sin tur endast får ett barn och så går det vidare. Dock har jag i vissa fall faktiskt låtit några simmar fått två barn. Vid de tillfällena brukar jag vanligtvis välja ett av barnen att spela vidare med och sedan får den andras liv utspelas på automatik av datorn så den grenen dör. Däremot finns det en sim fler generationer bakåt i min Salvatorfamilj som fastnat i den obekväma tonåren. 
 
 
Jag vet inte om ni kommer ihåg min sim Courtney för några generetioner sedan, det var den sista simmen vars liv jag återspeglade här innan Rosalee och Leonora kom in. Hur som helst hade Courtney en lillebror, Ethan. Jag tänkte tillbaks på de två syskonen och kom på att de är några av de finaste simmarna jag fått naturligt utan att modifera dem något. Jag påmindes också om att Ethan döptes till Ethan just för det var under dne tiden jag och Eduard spelade Resident evil 7. Jag började fundera på när jag skulle orka ta upp spelandet med honom eller om jag kanske ändå skulle låta honom autospelas som jag många gånger tänkt, sedan slogs jag av den fantastiska idén att han borde bli tillsammans med en tjej som heter Mia. Medan jag myste och roades över den tanken kom jag på nästa genialiska idé, hur fantastiska vore det inte om de fick en dotter som heter Eveline? Nu har jag spoilat en hel om Ethan och hans liv, men jag kunde inte mostå. För er som inte alls förstår varför just detta var så roligt hänvisar jag er till att läsa eller spela Resident evil 7, men nu ska jag minsann bege mig till den virtuella världen 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej