Ibland kan man vakna upp på morgonen och känna att detta inte kommer bli en bra dag. Den känslan har jag idag. Det konstiga är att jag blev väldigt trött igår så jag lade mig tidigt och somnade tidigt, vaknade sedan 20 minuter innan klockan skulle ringa så det borde indikera att jag sovittillräckligt. Trots det var jag helt slut när jag väl kravlade mig upp ur sängen. Sedan dess har jag hittat irrationsmoment på irrationsmoment. Så idag är det ingen bra tisdag. 
 
Igår var det CX, jäklar vad det tog. Var ett tag sedan jag körde CX nu och kändes som en rejäl gneomkörare. Jag förstår inte varför jag ibland drar mig för att gå det. Det är så fruktansvärt kul, givande och anpassningsbart beroende på hurmör och känsla i kroppen. Idag har jag en lätt träningsvärk i kroppen, den är lite småsliten och trött vilket är en härlig känsla när man återkopplar till gårdagen. Idag är det som sagt GRIT CARDIO som väntar. Jag har höga förhoppningar om att denna dag kommer gå fort. Har fem mötne inbokade idag och en senare träning, ska nog hem, äta, tanka bilen och sedan dyka ner i sängen för den extra sömn som är välbehövlig. Förväntar mig en rejäl träningsvärk imorgon och förhoppningsvis inga dyfunktionella vader efter allt skuttande på det hårda golvet. 
 
Resten av veckan är fullbokad, imorgon ska jag träffa Johanna. På torsdag är det dejt hemma hos Becci. På fredag ska jag besöka Cindy och vi ska köra en allnighter med pyjamasparty och Savanha. På lördag kanske man kan hinna med lite bebisgos innan jag och Eduard ska lördagsdejta, sen är det söndag igen och man måste ladda upp för nästa vecka. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej