Imorse blev jag varse om att TV4's doktor Mikael varit med i Robinson. Nyfiken på detta gjorde jag en sökning och fann mycket väl att han medverkat. Efter att ha sett mindre än en minut av ett slumpmässigt avsnitt från den säsongen blev jag sugen att se om detta drama. Så jag letade upp första avsnittet av samma säsong och började kolla. Sjukt hur många välbekanta profiler som dukades upp framför en, sedan dök han upp. Min absoluta favorit när det kommer till vanliga personer i tvn, Leif Svensson. Herre min gud vad jag känslorna bubblade upp när jag såg honom. En sådan alldeles underbar tvprofil som jag så gärna velat se mer av. Så charmig man så man bara vill se mer om. 
 
 
Jag minns när han dök upp i Revanschen för några år sedan, hade då lyckats glömma bort honom fram tills den sekunden jag fick syn på honom. Sedan föll jag återigen för honom mer och mer för varje avsnitt. Robban beskriv det väldigt bra: "Leif är idealmannen för en kvinna". 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej