Jag lovar att ni inte är någon plåga.
 
Imorse åkte trenchcoaten på. När skorna var på snörade kunde jag inte låta bli att gå till vardagsrummet och spegla mig i min höstoutfit. Där jag stod jag i fem sekunder, låg för mig själv och tokmyste. Även om jag tyckte det var lite för varmt på väg in till jobbet - vet inte om det beror på min varma kofta under eller att det var varmare idag - kunde jag inte låta bli att fortsätta mysandet. Jag älskar hösten och kläderna man har på sig då. Det är en mysfaktor med högt utslag. 
 
Idag är det första fredagen på jobbet på länge. Känns förvånantsvärt skönt. Jag vet inte om det beror på att jag inte känner som en slacker eller om det är för jag igår kom oväntat långt med acceptanstesten och känner att både förberdelserna och själva utförandet kommer vara hur enkelt som helst. Jag som spänt och skruvat på mig sedan senaste releasen, som då var den första acceptanstestperioden jag fick förbereda, eftersom denna release skulle vara så mycket större och så mycket jobbigare. Därför förväntar jag mig nästan att jag missat en massa krav på något underligt vis. 
 
Nu ska jag återgå till acceptanstesten så jag kan ta helg med en überskön känsla som sällskap har jag Scars låt Var beredd som lyckats spela sig själv på repeat i mitt huvud sedan jag kom till kontoret. Sen har man såklart kvällens morot, ska hämta ut nya Lasse Åberg glas och sen kommer Cindy över för lite Sly. 
//Ynnejaxl
 
 

Kommentera

Publiceras ej