Igår var det Scaniadagen. För er som inte vet vad det är kan jag förklara att det är en dag som infaller vartannat år för samtliga anställda på Scania och de lyckligt anhöriga till dem. Gröna lund hyrs för en dag och alla anställda + anhöriga bjuds på inträde och åkband under hela dagen. Jag och Eduard kom, efter lite strul, runt tre tiden. Det kan låta seent men var rätt så lagom med tid för våran del. Blev en massa åk, allra mest stolt är jag över att jag vågade åka Uppskjutet och inte tyckte det var i närheten av lika obehagligt som sist. Lyckades även kamma hem två vinster på tärningsspel - vad annars? - alla timmar av Yatzy medd Cindy verkar ha lönat sig. 
 
Middagen var sedan länge boka på AG. Äntligen kan man säga. Vi skämde bort oss själva rätt så rejält, men det kändes riktigt mysigt och inget jag ångrar idag. Det blev sedan hemfärd som slutade med att jag somnade i soffan, kanske inte så jätteroligt om ni frågar Eduard men det var så det blev. 
//Ynnejaxl
 
Till höger har vi Zelda men vad min lilla nya apa ska heta är fortfarande oklart
 

Kommentera

Publiceras ej