Idag har det varit full rulle från start till mål ... eller åtminstone till nu. Har en dryg timme av dötid innan Robinson börjar. Är helt slut i kroppen efter dagens löpning. Helt sjukt hur jag efter varje löpning totaltdör några timmar efteråt. Just dirket efter löpningen är jag trött i kroppen men går ändå på någon form av lyckorus, sedan övergår det till normalitet för att sedan efter två timmar eller liknande börjar kroppen sakta ge efter allt mer tills benen skriker efter sängen. 
 
Helgen har varit som den brukar, mysig men alldeles för kort. Jag tillhör inte den typen av människor som påstår att helgen bara swishar förbi, för så snabbt tycker jag inte att de går. Dock hade man ju gärna haft ytterigare en dag till, det vill säga en ledig fredag eller måndag hade suttit finfint för alla ens måsten och bör men framförallt för allt roligt man vill göra. 
 
Om en vecka kommer jag såhär dags sitta sådär lagom trött och slut i kroppen igen, inte efter träning som idag utan för jag då befinner mig i Ullared. Jajamen, nästa söndag går tåget till Ullared igen. Denna gång med en förstagångare, nämligen lilla Elisabeth. Ska bli så mysigt att få spendera all den tid med henne och så självfallet ser jag framemot den lyckade shoppingen. Hoppas innerligt att jag ska kunna hitta ett par fina vår och höst skor i någon av skobutikerna eftersom jag motvilligt kommer vara tvungen att slänga två par när sommaren nalkas. På tal om sommaren packade jag ner alla vinter kläder och skor idag. Det var som vanligt en befrielse som gjorde en nöjd i själen, något som gjorde mig mindre nöjd i själen var när jag upptäckte att någon jacka missfärgat min rosa skinnjacka så jag tvingades kasera den. Däremot rättfärdigar det minst ett köp av en ny skinnjacka nästa helg, lucky me. 
 
Se så jag svamlat på, nu lämnar jag er med dessa otroligt intressanta resonemang och återberättelser medan jag går och tar hand om tvätten. 
//Ynnejaxl 
 
Dagens middag, fantastiskt god!

Kommentera

Publiceras ej