Det var ett tag sedan jag skrev här, så tänkte att några rader skulle vara passande. Igår åkte jag och Eduard in till för prova korsetter, eller rättare sagt för att jag skulle prova korsetter. Jag har alltid tyckt att korsetter är fint men inte känt att det är min grej eller vetat när man ska ha sånt på sig. Men då även Eduard har en liten svaghet för sådan tänkte jag att det kunde vara kul att testa åtminstone för skojs skull. Dock borde jag varit klokare än så det hela resulterade i att man blev bortskämd och fick en, ibland kan han vara en sån ritkig sötis så man nästan smäller av. Jag måste erkänna att man såg riktigt snygg ut i den, men det var sjukt ovant att ha något så tajt på sig. Så fort jag fått av mig den kändes det som man gått upp 10 kg bara genom att andas. Man kan ju tänka sig att en bild på spektaklet skulle vara passande, men då jag hade på mig kläning igår så blev bilderna en aningen för lättklädda för allmänheten, så ni får nöja er med en bild från hemsidan. Rätt modell, men i fel färg då min är helsvart. 
 
 
Nu är den stora frågan när tusan man ska ha denna?! Aja, det är ett problem som framtidaJenny får lösa. Nu ska man försöka återgå till verkligheten och vara lite produktiv. 
 
//Ynnejaxl
 

Kommentera

Publiceras ej