Igår satte jag och Cindy på oss pysselhattarna. Vi arbetade flitigt och fokuserat, vilket gjorde att tiden rann iväg. Var så lycklig när jag vaknade imorse och tänkte på vad vi åstadkommit. En layout för baksidan och en tankegång om även framsidan. Baksidan är typ to die for om ni frågar mig. För att inte tala om ett namn. Ett sjukt enkelt men slagkraftigt och stilrent namn. Fucking love it! Sen satte vi upp ett mål, 600. Så nu är det bara 277 kvar (minus de 28 jag lyckats komma på idag). Jag vet att jag är väldigt hemlighetsfull just nu men har inte riktigt bestämt mig för om jag ska avslöja det eller inte. Kanske onödigt att skriva här då må ni tycka, men jag kunde inte låta bli. Jag är alldeles för stolt över gårdagen och alldeles för nöjd över den produktivitet vi visade igår. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej