Ibland har man en sån där dag då allt bara känns så bra och man är så glad utan vad det känns som någon direkt anledning. Idag var jag glad över de kommande veckorna, jag var glad över min produktiva arbetsdag, jag var glad över att måndagen gick fort och att jag höll på med roliga uppgifter, framförallt var jag glad över mina härliga kollegor. Jag var glad över att det var måndag och jag körde CX. Jag var glad över snacket om fotbollen ikväll och jag kunde inte låta bli att dras med i den nervositeten och förväntan som låg i luften. Jag var glad över att jag fick sällskap av Cindy på väg in till jobbet, jag var glad över att jag har en sådan härlig vänskap med Rohie. Jag var glad över att jag blev påmind om Knappnytt. Jag var glad över ett visst samtal som inkom under dagen och jag var glad över den otroligt härliga helgen jag hade. Slutligen var jag glad över att jag var glad. 
 
Kort sagt var denna måndag en riktigt jäkla bra dag. Det var en sån där dag som gav så mycket energi utan att ens behöva någon ansträngning. Då ger det lite extra att det var en vardag och ännu bättre en måndag. Det allra bästa är att den kommer vara bra även om det förlust om några timmar och om det blir vinst så kommer den bara bli ännu bättre. 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej