Jag önskar så innerligt att man kunde se om denna serie med nya ögon. Den är var så fantastisk mysig och spännande då. Nu när man ser om den är den mer mysig och ibland jäkligt irriterande eftersom man lägger märke till flera detaljer, och ibland större än så, som inte alls stämmer in på saker som händer eller som berättas längre fram i serien. Det ger den en hel del minuspoäg i mina ögon.  
 
Idag är det fredag vilket är otroligt härligt. Hade inga möten idag heller, som i vanlig ordning, och jobbar därför hemifrån. Hela eftermiddagen har hittills bestått av att hjälpa användare som ringt och mejlat med diverse frågorna. I ärligthetens namns är det frågor som får en att vilja skrika rakt ut RTFM men sådana saker får man inte göra på riktigt, bara inombords. Har dessutom sedan igår kampats med ett sådant enormt sockersug. Tror det är kroppen som nu börjar reagera, har under de senaste dagarna gått ner drygt 1 kg och tror det chockat kroppen som nu känner sig desperat efter att få tillbaka det dne förlorat. Självfallet är det fredag och sådana gottigheter är godkända, men inte i de mängder som min kropp verkar skrika efter. 
 
Utöver det känns livet ganska bra. Har blivit lite tokigt med tärningen denna vecka, men fick iallafall köra mitt vanliga CX-pass i måndags och sedan dess har det varit 30 day challenge varje dag plus lite annat för hållningen. Ikväll är det hockey som väntar, först blir det lite Tre kronor mot kanadickerna och sedan blir det stormatch med ÄLgö. Ellis ska gå på sin hcokeydebut så jag hoppas på lite gos också. Sedan blir det hem och kolla fotbollen. 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej