Nu har man varit i Jököping i en sväng och hållt i utbildning. Fått åka ambulans för första gången i ens liv, spenderat en halv natt på akuten och dygnat. Åkt tillbaka till Jönköping och fortsatt en bit till till Gekås där man i ett lyckligt tillstånd spenderat pengar. Kommit hem igen för att orka med en vanlig arbetsdag innan det oundvikliga skeddde, insjukningen. Eftersom jag vägrar att ge upp i första taget när det gäller jobb och sjukdom så sitter jag ändå hemma, nedbäddad med myskläder och filt i sängen med datorn i knät. Jag har ett jäkla härligt jobb som öppnar upp möjligheten att jobba hemifrån och därför jobbar jag hellre en dag extra på det viset än att ta en extra sjukdag, hur korkat det än låter. Jag är minsann min pappas dotter. Oturligt nog betydde det att jag var tvungen att ställa in kvällens planer med Johanna, dock kändes det ganska skönt eftersom jag sakta men säkert börjar inse att kroppen verkligen behöver vila. 
 
Denna arbetsdag var kort på konotret men ändå givande. Vi hade möte om införandestöd vilket lockar oerhört mycket och lyckligtvis kommer jag få en stor roll i det sammanhanget. Kommer bli så kul att träffa fler användare, utbilda dem i verktyget och sedan få ännu större inblick i hur de använder våra plattformar och på så vis kunna lära sig själv mer. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej