Då var vi framme vid den dagen då vi klivit in i vintertid, eller vanlig tid om man vill vara riktigt petig. Igår lade jag mig tidigt. När jag vaknade imorse och väggklockan visade 08:10 tänkte jag att det var inte så jättefarligt. När jag sekunden senare förstår att klockan är snarare 07:10 kände jag hur allt vände. På tok alldeles för tidigt. Låg kvar i sängen och kollade på the Jungle book. En riktigt fint gjord film men fruktansvärt tråkig eftersom man visste vad som skulle ske. 
 
Nu sitter jag här, trött som tusan, och vill lägga mig men klockan är alldeles för lite för att lägga sig. Denna dag har känts som en evighet, något som jag i vanliga fall skulle älskat eftersom det öppnar upp oändliga möjligheter till produktivitet men i ärlighetens namn har det mest varit segt idag. Nu ska jag titta på Hellenius hörna och sedan börjar nog uppladdningen för kvällens dejt med John Blund. 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej