Denna vecka har varit suverän, därav den dåliga uppdateringen. I måndags var det ett CX-pass som kändes mer än på länge. Tisdagen gick åt till Grit cardio, något som man fick känna av många dagar efteråt. På onsdagen åkte jag en snabbis till Johanna för lite kvällsmys. Under torsdagen lekte jag räddare i nöden och hjälpte Rohie hämta ett paket på postterminalen innan jag åkte till Becci för ytterligare lite kvällsmys. 
 
Fredagen hade en inbokad PICAWkväll med sleep over. Jag coh Cindy körde på i sann PICAW anda, åtminstone den versionen för de äldre PICAWs. Vi båda kunde konstatera att vi blivit rätt så dåliga på att köra dem där "all-night" kvällarna på senare tid. Men medd undantag från läggtiden hade den de vanliga inslagen. Sällskapsspel, alkohol, skratt, promenad och ännu mer skratt. 
 
På löradgen var det hem och gosa lite mer en tre månaders gammal Ellis. Ja igår fyllde hon tre månader. Känns konstigt med tanke på att det känns som hon funnits med oss betydligt längre. Vi hann träna lite fotboll innan jag åkte till Eduard. Det blev en tur till Mall of Scandinavia där vi gjorde varsitt inköp och åt god mat. Hittade även lovande kandidater för framtida köp men det får framtiden besluta om. När vi återvände hem igen lyckades vi, efter flera försök, se Wonder woman. En film som enligt mig inte var så mycket att hurra för. 
 
Nu har jag klivit upp ur sängen eftersom man har en sömntuta till pojkvän. Snodde med mig täcket till vardagsrummet där jag sitter och myser framför lite Once upon a time. Funderar starkt på om man inte ska köra lite DW6 istället men låter nog ett avsnitt gå innan dess. 
//Ynnejaxl 
 
 

Kommentera

Publiceras ej