Igår hade jag och Eduard bestämt tisdagsdejt. Jag var inställd på en simplare middag men eftersom vi hade lite problem att bestämma restaurang tog sig en annan vändning. Eduard hämtade upp mig vid mitt jobb och sedan åkte vi gemensamt till Swing by golfbaren för att kolla in det stället. Det blev minigolf och en riktigt riktigt god entrecote. Det var en riktigt lyckad dejt med andra ord.
 
 
Nu sitter jag på ett hotellrum i Umeå. Har precis kommit tillbaka efter en tur på stan där tanken var att äta lite, det gick sisådär. Gick till fyra ställen innan man äntligen fick betsälla, lotten föll på O'learys och maten var inte värd pengarna. Dock var jag riktigt riktigt hungrig och förvirrad när jag väl fick beställa att jag inte orkade bry mig. Slängde i mig maten, betalade och började sedan min 20 minuters promenadd till hotellet. Mådde illa och kände mig vinglig medan jag gick, det var inte förrän jag kommit mer än halvvägs som jag kände hur energin kom tillbaka. 
 
Nu blir det lite Paradise hotel innan det är dags för en träff med John Blund. Har världens simssug, har inte spelar sims sedan i måndags vilket tär på mig. Dessutom har mitt sug efter cola börjat smyga fram nu, gissar att det är för energin och humöret är lite sisådär efter dagens resande och traumatiska matupplevelse. För de som inte vet har jag nu min colafria månad, vilket bara blir jobbigt när jag tänker på det så nu lämnar vi det. Imorgon väntar utbildning 150 meter från hotellet. Det ska bli kul. 
//Ynnejaxl 
 

Kommentera

Publiceras ej