Igår dök halva släkten upp för att fortsätta arbetet med muren. Även lilla Ellis kom på besök och vi hann med lite gos mellan allt sovande, ätande, blöjbyten och gråt. När jag sedan framåt kvällen slog mig ner för att spela lite sims upptäckte jag till min stora glädje att Once upon a time fanns på Netflix, så tog upp den serien någonstans däromkring jag lämnade den sist. Det kanske inte är den absolut bästa serien - rent utsagt ganska löjlig ibland - men tycker den är sådär lagom mysig och spännande. Dessutom är det ganska kul att se hur de vrider till olika kända berättelser och knyter dem samman till varandra. 
 
Idag har jag hunnit handla lite kravs med mamma, köpt busskort, städat och tvättat. Nu ska jag roa mig med lite mer sim och Once upon a time. Känns som en ganska bra uppladdning för nästa vecka. 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej