Imorse upplevade jag något som jag bäst kan beskriva med orden "jag blev antastad i bilvärlden". Känns fruktansvärt löjligt att använda de orden men det är så jag känner. Blev så paff att jag var tvungen att berätta det för både Becci och Cindy. Det var verkligen en härlig start på morgonen och återigen ställer man sig frågan varför bilister har ett sånt behov av att stå brevid andra bilar trots att parkeringen har massor av lediga platser både till höger och vänster. En lucka emellan kan man väl lämna istället för att stå slickade bredvid varandra ... och ännu viktigare man kan väl ge en person lite mer andrum när den försöker ställa sig rätt i en ruta istället för att ställa sig slickad bredvid och hoppa ur sin egen bil direkt mot en annan rullande bil? Nä, nu har jag ältat detta för mycket för denna dag. 
 
Idag är det måndag och en ny vecka. Jag är lite småförtjust i mina måndagar numera. Vi har flera stående möten på måndagar vilket gör att de känns korta och blir överkomliga tillskillnad från tidigare när de kunde vara riktigt långa och ibland till och med mötesfria för min del. Vad som är ännu mer underbart är att jag denna vecka känner mig 100 % säker på att träna igen. Jippie! Har varit två sega och något ångestladdade veckor utan något besök på gymmet, men nu är jag back on track. Ska rivstarta detta med ett CX-pass idag och imorgon samt mitt allra första spinningpass på onsdag. Har så toktröttnat på bodypumpen nu vilket jag framförallt tror beror på att jag sedan i våras kört samma pass eftersom det inte kommit ett nytt bland de virtuella passen. Det börjar kännas lite gammalt och tråkigt, jag behöver åtminstone någon form av variation så nu är planen att byta ut bodypumpen till spinning. Förutsatt att jag gillar spinning det vill säga, men det blir upp till bevis på onsdag. 
//Ynnejaxl 
 
 

Kommentera

Publiceras ej