Efter gårdagens träningspass, dagens trötthet och frussande känns det som kroppen fick ett rejäl wake up call. Synd för den är det inte över än. Idag väntar ytterliagre ett CX-pass, som jag ser så sjukt framemot, och imorgon är det premiär för mig och spinning. Ser framemot det med lite skräckblandadförtjusning. Jag tror det kommer bli sjukt tungt men förhoppningsvis får man en rejäl endorfinkick efteråt. Är rätt så desperat efter ett komplement till CX:en nu. Bodypump är som bekant uteslutet eftersom jag tröttnat grovt mycket på att köra till samma pass om och om igen, höra samma uppmuntrande ord, samma skämt och allt annat detsamma. Löpningen kickade heller aldrig igång iår och nu när vi börjar gå mot kallare tider är det också ett big no no.
 
Idag är jag som sagt riktigt fusen och trött. Trodde jag skulle klara mig ett tag till innan jag pälsade på mig, men snabbt slängdes den tanken bort och min poncho slängdes på. Tog även min sjal och lindade runt benen. Tyvärr har jag en helt mötesfri tisdag framför mig så även om jag längtar till CX:en känns det väldigt långt bort just nu.
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej