Mitt sims krånglar. Det gör min ledsen och rådlös. Jag skiftar mellan att vilja spela ändå och härda ut till att vilja bryta ut i gråt och slå sönder datorn när problemet gör sig allt för påmind. Ett tag trodde jag det berodde på några av de moddar jag laddat ner, gjorde mig av med dem men det visade sig inte ge resultat. Sedan trodde jag det var något fel på de senaste spelen jag köpte men efter att ha spelat med ett annat hushåll kan jag fastslå att det är med ett specifikt hushåll som problemen uppstår. Oturligt nog är det just den grenen av Salvator som jag kommit längst med (och även den grenen där min Rafaela dog helt plötsligt, kan inte låta bli att misstänka något gick fel redan då).
 
Jag har nu kommit fram till endast ett förslag på hur det kan lösas vilket är att installera om det. Jag är på tok för orolig för att göra fel för att göra det själv, lyckligtvis har Eduard lovat att ställa upp för att hjälpa mig i denna svåra tid. Fram tills det är gjort får jag helt enkelt härda ut och be till simsgudarna att det ska lösa mitt problem. Ytterligare en tänkbar lösning på problemet är att om den äldsta simen i hushållet dör kanske buggen försvinner med henne, det är en långsökt förhoppning men jag kan inte riktigt komma fram till hur länge jag upplevt detta problem. Kan inte tänka mig att det varit längre än hennes livstid för det skulle jag aldrig orkat med. 
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej