Ja, let's face it. Sims är en stor del av mitt liv. Jag fullkomligt älskar sims, det är spel som man aldrig riktgt kan tröttna på. Sen är det också så att när jag väl kommit in en period med en viss sysselsättning så kör jag all in.
 
Det blev tyvärr ingen Clove och Cato, eller tyvärr och tyvärr det var inte som jag gråter floder över det. Det blev en Clove och en Odette, de fick också fel hårfärger enligt mig. Jag hade mycket hellre sett en Clove med rött hår och i den bästa av världarna hade Odette varit blondin ... men men, sådana saker kan de alltid ändra själva när de har åldern inne. 
 
 
Nedan ser ni en bild på Salvators släktträd. Observera att varje rad motsvarar den generationens barn. Känns som jag hållt på med denna släkt i en evighet och jag har nyligen endast uppnått en av de fyra prestationer jag har i sikte. Alfabetsarv och Legendariskt arv (26 generetaioner respektive 100 generationer) känns oerhört långt bort. 
 
 
Jag hade en klar uppfattning av att jag flest spelat med tjejer, vilket detta släktträd kan bekräfta. Vilket är lite roligt tycker jag ändå eftersom detta enbart slumpats fram. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej