För er som undrar så gick jag som sagt tillbaka i Salvator trädet och fortsatte med Ethans liv. Han föll för Mia och de två bildade en Resident evil familj när lilla Eveline kom till världen. Både Ethan och Mias liv gick sedan till ände medan Eveline fortsatte med sitt, faktiskt, oskyldiga liv. En kväll hade hon och Brick ett hett möte mellan lakanen vilket resulterade i en graviditet och så kom Skylar till världen. Skylar i sin tur föll för den äldre mannen Rockmond och de fick Danielle. Danielle är troligtvis en av mina favorit simmar någonsin. Hon var så perfekt och fulländad på så många vis, bland annat lyckades hon odla en koplanta och leka med den utan att dö. Dock tröttnade jag på att ha en mördarväxt ståendes i trädgården så den kaserades ganska snabbt.
 
Danielle, så saknad.
 
Som de flesta av mina andra Salvator behövdes avlandet fortsätta så även Danielle behövde finna sin säddonator. Hon letade länge och väl, ett tag kändes det som en enda labyrint av vampyrer och griniga män men till slut fann hon en godkänd kandidat. Lilla Eragon dök föddes mitt på dagen som ytterligare en i den tioende gyllende generationen av Salvators. Ja, Eragon råkade gå på tv samtidigt så inspirationen kom därifrån. Komiskt nog hade jag Hunger games som sällskap några dagar senare så nu håller jag tummarna för att Eragon ska få en Clove och en Cato. Precis som alla andras liv skulle även Danielles komma till ett slut. Eragon valde att flytta från sitt barndomshem med sin älskade Max som tyvärr nyligen även han avled, lyckligtvis klev då den vackra Bianca in i hans liv och det tog inte lång tid innan de två turteduvorna beslutade sig för att göra det officellt och bli ett par. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej