Jag avskyr mig själv lite grann för denna insikt, men jag måste erkänna att jag fastnat för konceptet poddar. Till mitt försvar har jag alltid älskat jag att ha ljud runt omkring mig som jag halvt lyssnar på (tv:n är det bästa sällskapet i alla lägen). Detta har nu fått mig att inse - 200 år efter alla andra - att poddar är sjukt härliga och framförallt perfekta på jobbet. Har lyssnat en hel del på mordpodden men har i slutet tröttnat rejält på den. Egentligen har jag alltid varit lite småtrött på den pga mina åsikter gentemot presentationer av morden och mellanpraten. Så i veckan gav jag en annan podd ett försök och jag fastnade direkt och nu är jag heeelt hooked
 
Även om frågorna och samtalsämnena i sig inte alltid är så mumsiga eller spännande som man kan tänka sig - och helt ärligt så undrar jag efter vissa avsnitt om de ens besvarat någon fråga - så älskar jag deras relation. Det är utan tvekan den solklara anledningen till att jag fortsatt lyssna på podden. Det är en sån lysande, ren och exemplarisk vänskap. 
//Ynnejaxl

Kommentera

Publiceras ej