Igår började jag kolla på en serie som jag länge haft på min serielista. Med tanke på att jag sträckkollade 9 avsnitt skulle man kunna tro att jag föll pladask för den men så är inte fallet.
 
Den har något som gör att man vill fortsätta kolla och se hur allt ska lösa sig men samtidigt tycker jag skådespeleriet är rätt så b eftersom man inte riktigt får någon känsla för karatärerna. Allra sämst är Natascha McElhone vars karaktär framstås som rent utsagt tråkig och det finns ingen kemi what so ever mellan henne och hennes älskling som spelas av Keith Sutherland. Det komiska är att den jag fått mest käsnla för är birollen Mike Ritter som spelas av LaMonica Garrett. En viss form av känsla har även infunnit sig hos den mest liktgilitiga karaktären, det vill säga Hannah Wells som spelas av Maggie Q samt birollen som spelas av .
 
Men vem är jag att såga denna serie när jag ändå fortsätter kolla och vill kolla på den? Med det sagt kan rekomendera serien om du vill ha en spännande serie som du kan strökolla på lite grann i brist på andra serier eller när du är ute efter en viss typ av serie. Kan även tips om att man sträckkollar serien tenderar man att bli lite trött på alla politiska kriser som varje avsnitt kantas av och så självfallet blir man en aning skeptiskt till de typska amerikaniserade politska gestalningarna. 
 
Skulle egentligen vilja skriva några rader mer men känner att just nu finns det inget mer att hämta. Det skulle bara en massa dravel som jag nog ska bespara mina läsare. 
//Ynnejaxl
 
 

Kommentera

Publiceras ej