Till mitt försvar måste jag erkänna att jag glömde bort denna bok, längtan och besvikelsen över att den aldrig dök upp i pocketform gjorde att jag tvingades förtränga den längtan ... men nu är den äntligen på väg hem till mig! Helt perfekt tajming också eftersom jag i några dagar funderat på om man inte ska ta upp läsandet igen. Är så exalterad över att läsa avslutningen av denna trilogi. Är också löjligt exalterad över att serien som sägs ha premiär någon gång i år. Detta är verkligen en bok jag längtat efter att få visualiserat för mig, främst som film när jag läste att det skulle bli en serie slog jag volter av lycka. En serie är så mycket bättre än en film eller fler. 
 
Om ni inte förstår hur löjligt förtjust jag är i denna serie kan jag avslöja att jag funderar på att läsa om den så fort jag tagit mig igenom sista delen. Berättelsen är riktigt maffig och det är svårt att komma ihåg allt och hålla ihop allas historier... okej nu måte jag sluta skriva innan jag fullkomligt exploderar av exaltering.
//Ynnejaxl 

Kommentera

Publiceras ej