Jag är i chock. Spelade sims, har kämpat som tusan med Rafaela för jag hade en dröm om att hon skulle bli en mästeskurk med en av de elaka ambitionerna. Det vill säga ambitioner och ett karriärsval jag sällan väljer. Jag pumpade upp henne i såväl karisma som rackartyg och kom en bra bit på fysiken samt gav henne samtliga fyra egenskaper. Inom samma timme som hon blivit en vuxen sim hände något. Hon nådde toppen av osäkerhet och dog. 
 
Inom samma timme som hon blivit vuxen och skulle börja uppfylla sina drömmar föll hon ihop bredvid soffbordet och förvandlades till en urna snabbare än vad jag sett någon annan sim göra. Brevid står hennes mor och gråter, henns mor som i vilken sekund som helst kommer dö själv av hög ålderdom. C-H-O-C-K-! I ren panik ringde jag dit en Rafaelas morbröder och frågade om han ville flytta in, eftersom jag vägrar att förlora huset jag skapat åt Constance och Rafaela. 
 
Även om man skulle kunna se detta som en av de anledningarna till varför jag älskar sims, det slutar aldrig att överraska en, så måste jag säga att detta chocktillstånd gör mig en aning förbannad. Jävla skitspel

Kommentera

Publiceras ej